tirsdag den 2. februar 2010

Lige ankommet til Panjim og leder efter en netcafe.
vores toilet paa hotellet i panjim
slum i arambol. eller slum og slum. lidt skrald :D
Aftensmad paa stranden
KINGFISHER (<3) paa vores terasse.
Hej alle(igen)
vi er nu kommet til Panjim som er en meget stoere by end anjuna og arambol. saadan lidt storby like. vi er ved at komme os over vores madforgiftning men er stadig lidt sloeve i kroppen.
i faar lige nogle billeder fra de sidste par dage her. + at vi skriver noget tekts under de gamle billeder saa i kan se hvad og hvor osv.
kys sofie og ronja

2 kommentarer:

Marie Limkilde sagde ...

Smukke Sofie.. Julie og Freja viste mig din og Ronjas blog. Jeg vil bare ønske dig og jer en dejlig dejlig tur. Jeg sidder og kigger på jeres billeder og drømmer mig langt væk fra skole og Danmark som er fuld af sne (der er snestorm lige nu, så skolen lukkede idag fordi der var så meget sne)
Jeg håber vi ses på en festival eller noget når det bliver sol og sommer.
Hilsner fra
Marie fra Odsherred

SUSIE sagde ...

Hvor skønt med al den sol og sommer, når Danmark er begravet i sne.
Og godt at I kom over jeres første mavebøvl.
Tænker meget på jer og sender knus og kram over til jer.
Susie, moar.